LinkedIn’den en iyi şekilde yararlanmak için en önemli 10 ipuçu

LinkedIn 2003 yılında başlatıldı ve şu anda ABD yetişkinleri arasında en popüler 4. sosyal ağ. Sosyal ağ, öncelikle kariyerlere odaklanmıştır ve kullanıcıların, meslektaşları, başka bir çalışan, işletme yöneticileri ve yeni çalışanlar da dahil olmak üzere, diğer profesyonellerle içerik bağlamalarını ve paylaşmalarını sağlar. Bireyler ve şirketler profesyonel ağ için LinkedIn platformunu etkin bir şekilde kullanıyor. LinkedIn, tüm Fortune 500 şirketlerinin yöneticileri de dahil olmak üzere 200’den fazla ülkede milyonlarca üyeye sahiptir. LinkedIn’de Bir Birey veya bir işletme iseniz, fantastik bir pazarlama aracı olarak da kullanılabilir. Mesajlaşma, profil oluşturma ve iş ilanlarına başvuru yolları gibi temel hesap özellikleri ücretsiz üyeliğe dahildir, ancak bir Premium Hesap çevrimiçi varlığınızı genişletmek ve hizmetten daha fazla yararlanmanızı sağlamak için özellikler ve kaynaklar ekledi. Öyleyse ilk önce Hesap türü ve faydaları ile başlayalım.

LinkedIn Hesap Türleri ve Yararları

LinkedIn’e üye olduğunuzda. Premium seviyeye yükseltmediğiniz sürece Temel hesapta olacaksınız. Temel hesap mesajlaşma, profil oluşturma özellikleri ve bu ücretsiz üyelik dahil edilir, sen iş ilanları için geçerli sağlar, ancak bir Premium Hesap online varlığını genişletmek ve hizmet dışı fazla izin vermek özellikleri ve kaynakları ekledi.

LinkedIn’inizden en iyi şekilde yararlanmanız için en önemli 10 ipucu

1. Özelleştirilmiş bir genel profil URL’si edinin

LinkedIn genel profil URL’nizi özelleştirerek kişisel profilinize daha profesyonel bir görünüm kazandırın. Sonunda rasgele kafa karıştırıcı sayılar içeren bir URL yerine, adınızla kendi özel URL’niz olmalıdır. Daha güzel ve temiz olacak, Örneğin, şunun gibi:  http://www.linkedin.com/in/seorefugeeTest . URL’nizi özelleştirmeye ilişkin ayrıntılı talimatlar için burayı kontrol edebilirsiniz  .

2. Profilinize LinkedIn arka plan fotoğrafı ekleyin

LinkedIn aynı zamanda kapak fotoğrafı vagonuna atladı ve kullanıcıların kişisel profillerine arka plan fotoğrafı ekleyebilme yeteneğini ortaya koymaya başladı. Tıpkı facebook veya youtube’daki kapak fotoğrafın gibi. LinkedIn profilinize biraz daha profesyonel bir görünüm verin, kendinizin veya ilgili çalışmalarınızın / projelerinizin arka plan fotoğrafını ekleyin.

LinkedIn’in 1400 x 425 piksel arka plan fotoğraf boyutu önerdiğini ve 8 MB’ın altında bir JPG, PNG veya GIF dosyası olması gerektiğini unutmayın.

3. Profilinizin tüm bölümlerini ekleyin, yeniden düzenleyin, kaldırın ve değiştirin

LinkedIn, profilinizin tüm bölümünü tercih ettiğiniz veya başkalarının görmesini istediğiniz şekilde yeniden sıralamanıza olanak tanır. Düzenleme modundayken, farenizi değiştirmek için her bölümdeki çift taraflı okun üzerine getirin. Fareniz, dört tıklamalı bir simgeye dönüşecektir; bu noktada tıklayabilirsiniz, ardından profilinizde yeniden düzenlemek için başka bir konuma sürükleyip bırakın.

4. LinkedIn iş ilanları yoluyla bir iş bulun

Bağlantılı sadece sosyal bir site değil, aynı zamanda profesyonel bir ağ. LinkedIn profilinizi optimize ettiğinize göre,   yeni iş ilanlarını almanıza yardımcı olmak için LinkedIn Jobs kullanın. Gelişmiş arama özelliğini kullanarak  LinkedIn, iş aramak için anahtar kelime, konum, başlık, endüstri, şirket, deneyim düzeyi ve daha fazlasını sağlar. Ayrıca, uygulamanıza / arama geçmişinize ve kaydedilen aramalara bağlı olarak, LinkedIn, ilginizi çekebilecek işlere, yer, şirket, endüstri ve ilgi alanınıza ilişkin öneriler gönderecektir.

5. Becerileriniz için onay alın

LinkedIn, Kullanıcıların profillerinin Beceriler bölümünde listeledikleri beceriler için bağlantılarını desteklemelerini sağlayan Endorsements adlı bir özelliğe sahiptir veya henüz listelemedikleri bir şeyi önerebilirsiniz. Bu onaylar daha sonra aşağıdaki ekran görüntüsünde de görebileceğiniz gibi aynı Beceriler bölümünde profilinizde gösterilir.

Bağlantılarınızın becerileriniz için sizi destekleyeceğine dair hiçbir garanti yok, ancak birçoğunun yine de yapacağını göreceksiniz. Ayrıca, insanlar siteyi ziyaret ettiğinde, LinkedIn sık sık bağlantılarını onaylamalarını ister. Profilinizin% 80 -% 100 oranında eksiksiz olduğundan emin olun ve kişilerinizin sizi desteklemesi için istediğiniz becerileri listelemek için zaman ayırdınız. Profilinize kesinlikle biraz güvenilirlik kazandıracak. İşe alım uzmanları herhangi bir profili araştırıp kontrol ettiğinde, beceri ve destek aramaktadırlar. Bu yüzden daha fazla sahip olmak için en iyisini deneyin.

Ayrıca , becerilerinizi doğru şekilde tanımlayamayan beceriler için insanların sizi onayladığını tespit ederseniz, onaylamaları kaldırabilirsiniz . Profilinizde beceri düzenleyebilir, kaldırabilir ve ekleyebilirsiniz.

6. Yeni bağlantılar bulun veya eski bağlantılara bağlanın

Bağlantılardan bahsederken , üstteki gezinme bölümündeki  Bağlantılar  sekmesi, LinkedIn ağınızdaki kişilerle iletişim kurmak ve büyümek için çeşitli araçlar sunar. Bağlantılarınızı görüntülerken, diyor sağ tarafını tıklayın “ Manage sen ediyoruz kişileri senkronize ve ithal Oradan”, sen LinkedIn’de kimlerin olduğunu görmek için e-posta kişilerinizi senkronize etmek mümkün olacak ve kimlerle katılmaya davet edebilir.

7. Hedeflenen LinkedIn Vitrin Sayfaları oluşturun.

LinkedIn Vitrin Sayfaları, ana Şirket Sayfanızın bir kolu olan niş sayfalardır. Bunları ana Şirket Sayfanızın, belirli ürünleri tanıtmanıza veya bireysel pazarlama personelinize hitap etmenize olanak tanıyan, Şirket Sayfası ziyaretçileriniz için daha kişiselleştirilmiş bir deneyim sağlayan uzantıları olarak düşünebilirsiniz. Aynen şirketinizin resmi sayfasındaki ikincil sayfalarınız gibi. Şirket sayfanıza fayda sağlamak için onu kullanabilir ve işlevlerinden en iyi şekilde yararlanabilirsiniz. LinkedIn kullanıcıları ayrıca, bir şirketin ana sayfasını veya işletmenizin sayfayı sayfaya özel kitleye yakından uyarlamasına olanak tanıyan diğer Vitrin Sayfalarını bile takip etmek zorunda kalmadan belirli bir Vitrin Sayfalarını izleyebilir.

Bir Vitrin Sayfası oluşturmak için Şirket Sayfanıza gidin ve “Sayfayı yönet” i tıklayın. Ardından, üstte “Yönetici Araçları” nı tıklayın ve “Bir Vitrin Sayfası Yaratın” ı seçin. Burada Vitrin Sayfaları hakkında daha fazla bilgi edinin.

8. LinkedIn grup üyelerine e-posta gönderin ve müşteri adayları oluşturun

E-posta her zaman güçlü bir pazarlama aracıdır. LinkedIn Grubunu yönetmenin yararlarından biri, grubun tüm üyelerine ancak haftada bir kez e-posta gönderebilmen gerçeğidir . Bu e-postalar, temel olarak grup üyelerinin e-posta gelen kutularına doğrudan gönderilen mesajlar (ayarlarında gruplardan gelen mesajları etkinleştirdilerse) olan LinkedIn Duyurular biçimini alır. Özellikle sağlam bir kullanıcı grubu oluşturduysanız, LinkedIn’den potansiyel müşteri oluşturmak için harika bir fırsat.

9. Ödüllerini, Onurlarını ve Unvanlarını Göster

Bir çeşit tanıma aldıysanız, gurur duyun! Şimdi değeri ‘değerinden en iyi şekilde yararlanmak için LinkedIn’de gösterin. Profilinizde ödüllerinizi ve ödüllerinizi göstermek için belirli bir bölüm var ve bu, üzerinde çalışmaya başlamanız gereken bir şey. Bu, imajınızı ve güvenilirliğinizi artıracaktır.

10. LinkedIn Jobs aracılığıyla yeni yetenekler edinin

Şirketinizde veya ekibinizde ya da şirketinizdeki başka bir bölümde bir ya da iki pozisyonu doldurmak istiyor. Ardından, mevcut iş ilanlarınızı tanıtmak için kullanabileceğiniz ve en iyi adayları elde edebileceğiniz Şirket Sayfanızın İşler bölümünü oluşturduğunuzdan emin olun.

İşler sayfanızın görünümü ve hissi, iş listesi, şirketinizdeki kişiler, kariyerleriniz ve bilgileriniz için bir özet bölüm, çalışanlarınızın kuruluşunuzda çalışma hakkında söyledikleri gibi bir bilgi listesi vermeyi seçtiğiniz bilgi ve resimlere bağlıdır. ve tüm güncellemeler. Bir Adım daha ileride, özel yetenek ve uzmanlığa sahip adayları aktif olarak alıyorsanız, bu her iki yoldan da geçer – Her iki şekilde de, en uygun olanı bulmak için LinkedIn’in çeşitli arama ölçütlerini kullanabilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu